برگزاری چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در قم

چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور امیر سرتیپ آراسته مشاور نظامی فرماندهی کل قوا در قم برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و پایگاه‌های مقاومت بسیج شامگاه شنبه در مسجد امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

سرهنگ تقی جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشکسوتان، در این مراسم با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در دوران دفاع مقدس ارتش و سپاه در کنار یکدیگر برای حفظ کشور و نظام به مقابله با دشمن پرداختند و جان خود را فدا کردند.

جعفری ادامه داد: ملت ایران و به‌ ویژه مردم انقلابی قم نباید هیچ‌گاه از خودگذشتی، فداکاری و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان را از یاد ببرند و همواره به یاد شهدا باشند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا افزود: هدف از برگزاری این جلسه که هر ساله برگزار می‌شود بیعت مجدد با امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری و افرادی است که برای این انقلاب دل سوزاندند.

در این مراسم امیر سرتیپ آراسته مشاور نظامی فرماندهی کل قوا، امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه قم، سرهنگ تقی جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشکسوتان، فرمانده‌های پایگاه‌های بسیج قم، ایثارگران و جانبازان و همچنین بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار شد

برچسب ها: همایش ، جهادوشهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.