ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار امری ضروری است

فرماندار شهرستان چابهار گفت: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی تخصصی در این شهرستان ضروری است تا مردم برای رفع نیاز‌های درمانی خود به دیگر استان‌ها و شهر‌های همجوار مراجعه نکنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا مجیدی نژاد یزدی فرماندار شهرستان چابهار اظهار داشت: اقدامات و پیگیری‌های اولیه برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار انجام شده، ولی کندی در کلنگ زنی آن مردم را نگران کرده است.

مجیدی افزود: چابهار با توجه به موقعیت تجاری، اقتصادی و گردشگری جذابیت زیادی برای سفر دارد و می‌طلبد از نظر بهداشتی و درمانی، امکانات پزشکی و پزشک متخصص نسبت به سایر شهر‌های همجوار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در طول چهار سال گذشته وعده‌های زیادی برای کلنگ زنی بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی داده شده، ولی هنوز خبری از کلنگ زنی نیست و مکان یابی آن نیز چندین بار تغییر کرده است.

وی از سازمان منطقه آزاد چابهار برای همکاری و مساعدت به منظور ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و آمادگی اهدا زمین رایگان قدردانی کرد و افزود: کمک‌های این سازمان در بحث بهداشت و درمان قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار بیان کرد: این شهرستان باید به قطب درمانی جنوب شرق کشور تبدیل شود تا بتوان گردشگر درمانی از کشور‌های همجوار جذب کرد.

مجیدی نژاد افزود: چابهار از نظر امکانات بهداشتی، آموزشی، آب، برق، پدیده حاشیه نشینی و زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه است که با همکاری مسئولان و اولویت بندی در دستور رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: چابهار ظرفیت و موقعیت‌های مناسبی برای ایجاد اشتغال دارد و نباید هیچ یک از افراد بومی بیکار و دچار فقر باشند.

وی ادامه داد: بنادر صیادی رمین، تیس، پسابندر، هفت تیر، گواتر و بریس با مشکلات فراوان از جمله لایروبی نشدن این بنادر مواجه هستند.

وی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان، آموزش، ورزش، راه‌های روستایی، شیلات، برق، آب و طرح هادی شد و خاطرنشان کرد: چابهار از نظر شاخص‌های آب، بهداشت، فضای آموزشی و اجرای طرح هادی در سیستان و بلوچستان رتبه آخر را دارد.

وی ساخت کمربندی و ساماندهی تردد کامیون‌های باری در محدوده بندر شهید بهشتی و کلانتری را خواستار شد و افزود: تعامل و همراهی قشر‌های مختلف مردم به ویژه معتمدان، شورای اسلامی شهر و روستا، روحانیان و جوانان در پیگیری و حل مشکلات بسیار ضروری است.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار بر حل مشکلات زیرساخت‌های مرز ریمدان برای جابجایی کالا و مسافر، سهولت در آبرسانی سیار در بیش از ۴۰۰ روستا و توجه به پرداخت خسارت ۲۶۳ میلیارد تومانی بخش کشاورزی چابهار تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

ساخت بیمارستان  در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار