زلزله صبح امروز سی سخت خسارتی نداشت

فرماندار شهرستان دنا گفت: زلزله ۴ ریشتری بامداد امروز در شهرستان دنا خسارتی نداشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهشتی رو گفت: از زمین لرزه‌ای ۴ ریشتری ساعت ۵ و ۴۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه صبح امروز سی زلزله صبح امروز سی سخت بدون خساراتسخت تاکنون خسارتی توسط ادارات و نهادهای خدمات رسان گزارش نشده است.
فرماندار شهرستان دنا  با اظهار نگرانی از جو روانی ناشی از شایعات در شهرستان های بویراحمد و دنا مردم را به حفظ خونسردی و جلوگیری از دامن زدن به شایعات بی اساس دعوت کرد.
وی اضافه کرد: برای مقابله با شایعات و شفاف سازی بیشتر، تیم های آموزش دیده ای در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هم با حضور میدانی در مناطق زلزله زده شهری و روستایی و هم از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می کنند.
فرماندار دنا، فعالیت نیروهای امنیتی و انتظامی، حضور گروه های ارزیاب از ادارات و نهادهای مختلف از جمله مسکن و شهرسازی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بین مردم را از دیگر اقدامات مقابله با شایعه پراکنان و ترویج آرامش در این شرایط برشمرد.
به گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه بامداد امروز سی سخت در عمق ۸ کیلومتری زمین، در فاصله ۱۲ کیلومتری سی سخت، ۱۷ کیلومتری یاسوج و ۲۴ کیلومتری چیتاب رخ داد.
گفتنی است درمدت دوهفته گذشته زمین لرزه و پس لرزه های متناوبی شهرستان های بویراحمد و دنا را لرزانده که همین امر باعث شده تعداد زیادی از مردم این دو شهرستان این روز هارا از ترس در چادر سپری کنند.
زلزله های اخیر تاکنون نزدیک به 300مصدوم برجای گذاشته است.
 انتهای پیام/غ

عدم توجه به شایعات در مورد زلزله های اخیر

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.