امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است تا بتوانیم در رفع معضلات جامعه، احیای معروفات فراموش شده و پیشگیری از معروفاتی که رایج شده، گام برداریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد  امروز در جلسه هم‌اندیشی و ابلاغ احکام اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلپایگان اظهار کرد: امر به معروف نیازمند کاری سازمانی است که با هماهنگی بین بخشی میان اعضای ستاد این فریضه الهی در جامعه با رشد و نمود خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: اعضای ستاد باید با شرح وظایف آشنایی داشته باشند تا در جامعه و در سطح ادارات بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: نباید اعضای ستاد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دغدغه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روحیه جهادی و بسیجی است تا بتوانیم در رفع معضلات جامعه، احیای معروفات فراموش شده و پیشگیری از معروفاتی که رایج شده، گام برداریم.

فروزاد با اشاره به این‌که احیای امر به معروف محصول خرد جمعی است، اذعان داشت: اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گاه نباید در برابر هجمه‌های شدید فرهنگی احساس ناامیدی کنند بلکه باید برای مصون شدن جامعه با برنامه‌ریزی مدون چاره‌اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های خوب و مفید و همچنین ارائه راهکارهای ارزشمند می‌توانیم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم و جامعه را از هجمه‌های فرهنگی مصون نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان یادآور شد: اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند؛ طرح اجرای امر به معروف هرچه بیشتر به صورت جمعی باشد، پیشرفت بهتری دارد.

وی تأکید کرد: با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هیچ‌گاه مدیون خون شهدا نخواهیم بود زیرا شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به احیای امر به معروف و نهی از منکر تأکید داشته‌اند.

فروزاد با بیان این‌ که وحدت بزرگ‌ترین مصادیق معروف است، عنوان داشت:  اگر می‌خواهیم جامعه‌ای ایده‌آل شکل گیرد، باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه خود عمل کنیم و توجه جدی در این زمینه انجام شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هم‌اندیشی و ابلاغ احکام اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلپایگان

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.