معاون عمرانی استاندار همدان :

سوت قطار همدان تهران تا یک ماه آینده

معاون امور عمرانی استاندار همدان  از راه اندازی قطار همدان-تهران  تا یک ماه آینده در همدان خبرداد.

سوت قطار همدان تهران تا یک ماه آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمود رضا عراقی  معاون عمرانی استاندار همدان شامگاه شنبه در نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رویدادهای 2018 همدان  گفت: محور توسعه  در همدان با توجه به داشته‌های استان بر محور گردشگری تعریف شد که باید اقدامات جدی و قابل توجهی در این زمینه صورت گیرد.

  وی در ادامه افزود: اقداماتی در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این حوزه در دست انجام است.

معاون عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه کار در حوزه نرم‌افزار به‌مراتب سخت‌تر و زمان‌بر است گفت: علاوه بر کمبود اعتبار و نداشتن تخصص‌های لازم در بخش نرم‌افزار، از مشکلات پیش روی اسن حوزه است.

عراقی با اشاره به اینکه اقداماتی همچون ساخت راه‌آهن، اتوبان، هتل‌ها و غیره بر همین مبنا در همدان انجام شد و در حال انجام است گفت: استان همدان  در بخش زیرساخت بر ریل توسعه قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه در حوزه نرم‌افزار وقتی کاری شروع شود متأسفانه افراد به دید سازه به آن  نگاه می‌کنند، بیان کرد: افراد انتظار دارند هرروز درباره میزان پیشرفت کار در این حوزه به آن‌ها توضیح دهیم درحالی‌که این نگاه غلط است.

عراقی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم گردشگری در همدان عنوان کرد: اگر بتوانیم با این اقدامات علاوه بر گردشگران داخلی، پذیرای گردشگران خارجی باشیم، نتایج خوبی به دست می‌آوریم.

عراقی با تأکید بر اینکه باید برای استفاده از این ظرفیت در راستای رفع مشکلات و کاستی‌ها گام برداریم اظهار داشت: ما برای تحقق برنامه‌های خود به دنبال برند سازی بودیم به همین دلیل نیز لاله جین به‌عنوان پایتخت سفال جهان و یا ملایر را به‌عنوان مرکز مبل و منبت  کشور معرفی کردیم.

معاون امور عمرانی استاندار همدان  از راه اندازی قطار همدان-تهران  تا یک ماه آینده در همدان خبرداد و گفت: هر گاه زمان سفر به تهران زیر سه ساعت برسد بلیت فروشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

قطار همدان-تهران تا یک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.