اطعام تمامی نیازمندان ایلام درماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: امسال بر اساس برنامه های پیش بینی شده تمامی نیازمندان مددجوی زیر پوشش ماه رمضان اطعام خواهند شد.

اطعام تمامی نیازمندان ایلام درماه مبارک رمضان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; ضیاء رضایی اعلام کرد: تمامی 21 هزار خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد در طول ماه مبارک رمضان امسال با اعتبارهای این نهاد و مشارکت افراد خیر و نیکوکار اطعام می شوند.

وی با بیان اینکه اهتمام این نهاد در اطعام مددجویان زیر پوشش در ماه مبارک رمضان امسال توزیع مواد غذایی بصورت خشک است، افزود: اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد است که همه ساله در دستور کار جدی این اداره قرار دارد.
رضایی با اشاره به اینکه در طول سالهای گذشته اطعام مددجویان هم بصورت غذای گرم و هم توزیع مواد غذایی بوده،گفت: امسال سعی می شود اطعام مددجویان بیشتر بصورت توزیع مواد غذایی خشک باشد.
رضایی اضافه کرد: اگرچه برخی افراد خیر نیت اطعام نیازمندان بصورت غذای گرم در طول ماه رمضان را داشته و این نهاد در این زمینه همکاری خواهد داشت ولی تاکید این نهاد به توزیع سبد مواد غذایی بصورت خشک است.
وی تاکید کرد: بخش زیادی از هزینه اطعام نیازمند در ماه میهمانی خدا را افراد نیکوکار تقبل می کنند.
وی همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف جلب کمک به نیازمندان در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از افراد خیر و نیکوکار و مسوولان استان برای بازدید از خانواده های مددجویان به منظور کمک به این افراد دعوت می شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: علاوه بر این در هفته کمک به نیازمندان که از نیمه ماه مبارک رمضان تا 21 ماه رمضان نامگذاری شده این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری کمک برای توزیع بین نیازمندان خواهد داشت.
رضایی یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در ماه رمضان امسال همچون گذشته را طرح حامی یابی اعلام کرد و گفت: در این طرح امدادگران این نهاد در طول ماه مبارک بویژه لیالی قدر با استقرار در اماکن مقدس شناسنامه ایتام را در معرض دید عموم قرار داده تا آنها را مورد حمایت قرار دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام افزود: این نهاد همچنین در روز جهانی قدس و عید فطر پایگاه های کمک به نیازمندان و جمع آوری فطریه را در مناطق مختلف استان مستقر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/اس

 

تمامی نیازمندان در رمضان اطعام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.