فعالیت 930 زورخانه در کشور

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: در حال حاضر بیش از 930 زورخانه در سطح کشور فعال بوده و 200 شهرستان فاقد زورخانه هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در سنندج صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین آکادمی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان در سنندج، گفت: در حال حاضر بیش از 930 زورخانه در سطح کشور فعال بوده و 200 شهرستان فاقد زورخانه هستند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به احداث زورخانه‌ها در کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین استعدادهای خوبی که در این حوزه در کشور وجود دارد به صورت جدی دنبال می‌شود.

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با بیان اینکه کیفیت کار در احداث زورخانه‌ها در استان کردستان نسبت به سایر نقاط کشور بالاتر است، گفت: استان کردستان می‌تواند الگوی موفقی در این حوزه برای سایر استان‌ها باشد.

جوهری به برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای هم گریزی زد و اذعان داشت: تقویم منظم برای برگزاری مسابقات در تمام رده‌های سنی تدوین شده است و در کنار این مهم امسال بحث برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی را در کشور خواهیم داشت.

وی از اعلام آمادگی استان‌های اصفهان، همدان و کردستان برای میزبانی این دوره مسابقات خبر داد و گفت: بعد از بررسی‌های لازم با توجه به ظرفیت‌هایی که در هر استانی وجود داشته باشد میزبانی این مسابقات واگذار خواهد شد.

 انتهای پیام/ د م

200 شهرستان کشور فاقد زورخانه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.