جلالی نسب: «ام اس» مانعی برای ورزش نیست

بانوی تیراندازی تیم ملی بیماران خاص گفت: بیماری «ام اس» مانع از حضورم در ورزش نشد و حتی فرصت بیشتری برای فعالیت هایم پیدا کردم.

جلالی نسب: ام اس مانعی برای ورزش نیستمنیره جلالی نسب عضو تیم ملی بیماران خاص در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ورزش کردن افراد دارای بیماری خاص بیان کرد: من حدود ۱۷ سال است که به بیماری ام اس دچار شدم، اما این بیماری مانع از حضورم در ورزش نشد و حتی فرصت بیشتری برای فعالیت هایم پیدا کردم.

او ادامه داد: قبل از بیماری نیز مشغول فعالیت‌های ورزشی بدم، اما بعد از بیماری ام اس در رشته هایدارت و تیراندازی شروع به فعالیت کردم و حتی این بیماری باعث نشد که پیاده روی روزانه ام را متوقف کنم.

جلالی نسب افزود: به تمام افرادی که دارای بیماری خاص مانند ام اس هستند می‌گویم که بیماری مانع از تلاش کردن نمی‌شود و حتی من فرصت‌های بیشتری را برای حضور در رشته‌های مختلف پیدا کردم و گاهی به قدری سرگرم فعالیت و ورزش می‌شوم که این بیماری را فراموش می‌کنم.

او در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر فدراسیون پیوند اعضا حمایت زیادی از علاقه‌مندان به ورزش می‌کند و به افرادی که دارای نوعی بیماری خاص هستند توصیه می‌کنم با این فدراسیون آشنا شوند و حتما در یک رشته ورزشی فعالیت کنند.

جلالی نسب در خصوص حضور بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: اگر بانوان ما دررشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کنند می‌توانند سلامتی و شادابی را به سایر افراد خانواده منتقل کنند و حتی کودکان را به سمت ورزش کردن سوق دهند.

بانوی تیرانداز تیم ملی بیماری‌های خاص در پایان خاطر نشان کرد: من در انجمن ام اس به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنم و افرادی که به این بیماری دچارهستند را بهورزش کردن تشویق می‌کنم. امیدوارم بیماری مانع از پیشرفت ورزشکاران کشورم نشود و شاهد حضور هر چه بیشتر بیماران خاص در رشته‌های ورزشی باشیم.


انتهای پیام/


اظهارات جلالی نسب درباره حضور بیماران خاص در ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار