برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در نصف جهان

هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی، ماهیان تزئینی و فرآورده‌های طبیعی از ۲۳ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی، ماهیان تزئینی و فرآورده‌های طبیعی از 23 تا 29 اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که با حضور فعالان عرصه گل و گیاه و گیاهان دارویی ازسراسر کشور است در 160 غرفه و با مساحت 9000 مترمربع برگزار می‌شود.

مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، قزوین، اراک، مشهد، شیراز و همدان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و انواع گل و گیاه شامل گیاهان آپارتمانی و فضای باز و گل‌های شاخه‌ بریده، گیاهان دارویی و محصولات سالم غذایی، گل‌آرایی و درختچه‌های تزیینی، انواع پیاز، دانه، بذر، سم، کود، نشاء و تجهیزات گلخانه‌ای و باغبانی را به نمایش می‌گذارند.

فعالیت کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و آزمایشگاهی، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، سندیکاها، نشریات تخصصی و دانشگاه‌های مختلف رونق بخش این نمایشگاه هستند.

در حاشیه این نمایشگاه دو همایش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و در آنها «نقش گیاهان دارویی در تغذیه سالم» و «مدیریت فضای سبز خانگی با تأکید بر بحران آب» توسط کارشناسان و اساتید حوزه گل و گیاه و فضای سبز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه همچنین فرصتی برای علاقه‌مندان به موضوع عکاسی فراهم آمده و علاقه مندان به شرکت در این رویداد هنری می توانند عکس‌های خود از نمایشگاه گل و گیاه اصفهان را با هشتگ نمایشگاه_گل_اصفهان در اینستاگرام منتشر کنند و پس از داوری آثار، 3 اثر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد و جوایزی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ س

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه

برچسب ها: نمایشگاه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.