جدایی اسکوچیچ از خونه به خونه تکذیب شد

مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل، خبر جدایی اسکوچیچ از تیمشان را تکذیب کردند.

جدایی اسکوچیچ از خونه به خونه تکذیب شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل که سابقه مربیگری در تیم‌های فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و دینامو را دارد و در فصل گذشته هدایت نماینده بابل در لیگ‌ یک را در اختیار داشت. با وجود شانس زیاد این تیم برای صعود به لیگ برتر، اما بازیکنان خونه به خونه به هدف شان نرسیدند و حالا که قرارداد اسکو (لقب اسکوچیچ) به اتمام رسیده و مسئولان خونه به خونه درصدد تمدید قرارداد این مربی هستند.

اسکوچیچ ساعتی پیش در صفحه شخصی اش با شهر بابل و هواداران خونه به خونه خداحافظی و خبر‌هایی مبنی بر جدایی این مربی به گوش می‌رسید که یکی از مدیران این باشگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را تکذیب کرد.

او ادامه داد: پست اسکوچیچ در صفحه شخصی اش به دلیل خداحافظی پایان فصل و استراحت برای آینده است. او به کرواسی می‌رود تا تمرکز بیشتری برای آینده داشته باشد. همچنین قرارداد او تا پایان فصل بود، اما مسئولان باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با این مربی هستند و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد.

وی افزود: هنوز حضور ما در لیگ یک و یا لیگ برتر مشخص نیست، اما پس از مشخص شدن وضعیت مان با اسکوچیچ مذاکره و تلاش می‌کنیم تا او را حفظ کنیم.

گفتنی است، در فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌ آزادگان، خونه به خونه شانس صعود به لیگ برتر را داشت، اما در تفاضل گل کم آورد و همین موضوع سبب شد تا نفت مسجد سلیمان و نساجی لیگ برتری شوند.

انتهای پیام/

اسکوچیچ از خونه به خونه جدا می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار