خودروی کارتینگ فوق پیشرفته دو دانشجوی اردبیلی رونمایی شد

خودروی تولیده شده کارتینگ فوق پیشرفته به دست دو جوان دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اسلامی اردبیل رونمایی شد.

اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم رونمایی این خودروی مسابقه ای و تفریحی در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهارداشت: این خودرو حاصل تلاش دو دانشجویی اردبیلی است که با زحمات شبانه روزی این دو دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان آقایی و جباری با هزینه ۱۵ میلیون تومان و در مدت دو سال تولید این خودروی مسابقه ای و تفریحی را به اتمام رسانده اند افزود: ۸۵ درصد قطعات این خودرو داخلی می باشد که به دستان خود مخترعین جوان این خودرو طراحی و ساخته شده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تبریک به خانواده های این دو جوان خلاق و مبتکر و جامعه دانشگاهی استان اردبیل و دانشجویان افزود: دانشمندان جوان کشورمان امروز می بینیم که به جدیدترین و نوین ترین تکنولوژی های دنیا دست پیدا کرده اند و با وجود موانع های متعدد و تحریم های ظالمانه غرب می بینیم که جوانان ما باز هم موفق تر سال های گذشته عمل می کنند و راه پیشرفت هنوز باز است.

رسولی بیان کرد: امروز می بینیم که دانشجویان خلاق ما با تولید داروهای دانش بنیان، در عرصه های صنعتی، علمی، پژوهشی و کسب و کار موفق عمل می کنند و روز به روز بر توانایی و پیشرفت جامعه می افزایند که این جای امیدواری برای آینده کشور است.

خودروی کارتینگ فوق پیشرفته دو دانشجوی اردبیلی رونمایی شد

خودروی کارتینگ فوق پیشرفته دو دانشجوی اردبیلی رونمایی شد

انتهای پیام/ح

رونمایی خودرو کارتینگ در اردبیل

برچسب ها: خودرو ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد آقازاده
۱۸:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام.خسته نباشید
بنده محمد آقازاده هستم مخترع همین خودرو

لطفا اصلاح کنید..آقایی نوشتید