خرید بیش از 4 هزار تن کلزا از کشاورزان دزفول

رئیس اداره تعاون روستایی دزفول از خرید بیش از 4 هزار تن دانه روغنی کلزا از آغاز فصل برداشت تاکنون از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا هودگر، رئیس اداره تعاون روستایی دزفول با اشاره به اینکه از آغاز فصل برداشت تاکنون 4 هزار و 500 تن محصول کلزا توسط مراکز تعاون روستایی از کشاورزان دزفولی خریداری شده است اظهار کرد: این میزان خرید محصول نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافت.

وی قیمت خرید هر کیلوگرم محصول کلزا از کشاورزان را 28 هزار و 865 ریال عنوان کرد و بیان داشت: محصول خریداری شده به کارخانه های تولید روغن ارسال گردید.

هودگر به خرید بیش از 90 درصد محصول کلزا تولید دزفول از کشاورزان از آغاز فصل برداشت تاکنون اشاره و اذعان کرد: سال گذشته 3 هزار و 500 تن کلزا از کشاورزان دزفولی خریداری شد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دزفول با بیان اینکه تاکنون 50 درصد محصول گندم مزارع دزفول برداشت شده است، افزود: 21 هزار و 700 تن محصول گندم توسط مراکز خرید تعاون روستایی از کشاورزان خریداری شده که از این میزان 3 هزار تن گندم دروم و مابقی گندم خوراکی هستند.

این مقام مسئول قیمت هر کیلوگرم گندم خوراکی را 13 هزار ریال مطابق نرخ سال گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم دروم نیز 13 هزار و 300 ریال است.

گفتنی است؛ برداشت گندم تا نیمه خردادماه در دزفول ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

محصول کلزا از کشاورزان خریداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.