ورود کانون های گرد و خاک و کاهش دید در اصفهان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز گذشته ورود کانون های گرد و خاک خارجی به اصفهان باعث کاهش دید افقی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ساناز جعفری با بیان اینکه گرد و خاک به علت فعال شدن کانون های گرد و خاک خارجی بوده است ، گفت: از شمال عربستان گرد و خاک آغاز شده و به منطقه ما رسیده و سبب کاهش دید افقی شده است.

وی تصریح کرد:روز گذشته غرب استان با کاهش دید افقی رو برو بود و امروز در مناطق نیمه جنوبی، نیمه شرقی و مرکزی استان اصفهان ،این پدیده حاکم است.

بنا بر اظهار کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ،اردستان ،کبوترآباد، مبارکه، شهرضا، زرین شهر، مورچه خورت، نائین و فرودگاه شهید بهشتی وشهراصفهان با کاهش دید افقی مواجه بود که پیش بینی می شود این پدیده تا اوایل فردا،از استان خارج شود.

جعفری بیان کرد: برای امروز و فردا ناپایداری هایی در سطح استان پیش بینی می شود که احتمال بارش های خفیف وجود دارد.

به گفته این کارشناس هواشناسی ، در24 ساعت گذشته دمای شهر اصفهان درگرمترین ساعات به 23 درجه سانتی گراد و درخنک ترین ساعات به 9درجه سانتی گراد رسید.

وی در پایان خور وبیابانک را با 29 درجه سانتی گراد، گرمترین وفریدون شهر را با 4 درجه سانتی گراد خنک ترین نقاط استان  عنوان کرد. 

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.