هفته سی و هفتم سری آ

لاتزیو با فرصت سوزی اینتر را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرد/کروتونه و اسپال در یک قدمی سقوط

از چارچوب رقابتهای هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی سری آ ایتالیا از ساعت 17 و 30 دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از چارچوب رقابتهای هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی سری آ ایتالیا از ساعت 17 و 30 دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم لاتزیو مهمان کروتونه بود که با تساوی دو بر دو متوقف شد.

سیمی (29) و فدریکو جاکرینی (61) برای کروتونه و سناد لولیچ (17- پنالتی) و سرژی میلینکوویچ ساویچ (84) برای آبی‌پوشان رم گلزنی کردند.

لاتزیو با این تساوی 72 امتیازی شد و همچنان در رتبه چهارم قرار دارد . این تیم اگر در مسابقه امروز پیروز می شود سهمیه خود را در لیگ قهرمانان اروپا با توجه به شکست شب گذشته اینتر قطعی می کرد اما حالا همه چیز به هفته آخر و دیدار این دو تیم کشیده شد. در هفته آخر اگر اینتر موفق به شکست لاتزیو شود آنها سهمیه آخر ایتالیا در لیگ قهرمانان را کسب می کنند در غیر این صورت بیانکوچلستی به عنوان تیم چهارم ایتالیا در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود. شاگردان والتر زنگا نیز 35 امتیازی شد در رتبه هجدهم و منطقه سقوط قرار دارد و هفته پایانی برای فرار از سقوط باید در خانه ناپولی قدرتمند به میدان برود.

در دیگر مسابقات تیم تورینو دو بر یک مهمانش اسپال را شکست داد و این تیم را به سقوط نزدیک کرد. اسپال نیز مانند کروتونه 35 امتیازی است و در رتبه هفدهم قرار دارد. اودینزه و کالیاری نیز با یک گل میزبانانشان ، ورونا و فیورنتینا را شکست دادند و توانستند کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرند و شانس بقایشان را افزایش دهند. کیه وو نیز دو بر یک میزبانش بولونیا را شکست داد و این تیم نیز کمی از منطقه خطر دور شد و به بقا امیداور شد.

تا به حال سقوط بنونتو و هلاس ورونا به سری بی قطعی شده و در هفته پایانی یکی از تیم های کروتونه(35) ،  اسپال(35) ، کالیاری(36) ، کیه وو (37) و اودینزه(37) به دسته پایین تر سقوط می کنند.

انتهای پیام/

تساوی لاتزیو مقابل کروتونه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار