یک فیلم نامه نویس در وهله اول باید یک تصویر ساز قوی باشد

داور هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات گفت:یک فیلم نامه نویس در وهله اول باید یک تصویر ساز قوی باشد و بتواند از ناخودآگاه ذهنی در این جهت استفاده کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شادمهر راستین دیروز در کارگاه آموزشی فیلم نامه‌نویسی فیلم کوتاه اظهار داشت: یک فیلم‌نامه نویس در وهله اول باید یک تصویرساز قوی باشد و بتواند از ناخودآگاه ذهنی در این جهت استفاده کند.

وی ابراز داشت: در ساخت هر فیلمی یک دقیقه طلایی هست و اگر یک فیلم نامه نویس بتواند آن در ساخت فیلم خود آن یک دقیقه طلایی را به خوبی در بیاورد، به طور قطع فیلم موفقی ساخته است.

داور هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات بیان داشت: یک فیلم یا باید جذاب باشد یا باور پذیر و یک فیلم نامه نویس باید بتواند ذهنیات و تصاویر خود را به شکل جذاب و یا باور پذیر به نمایش در آورد.

وی تصریح کرد: یک فیلم نامه نویس باید بتواند شاخصه های ذهنی خود را در قالب یک پیش زمینه به تصویر بکشد و بین المان‌های ذهنی خود ارتباط سازنده و منسجمی برقرار سازد.

راستین با اشاره به اینکه یک فیلم ساز باید بداند فیلم نامه خود را از کجا شروع کند، ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی بین تمام مدل های روایتی و کلاسیک و غیر کلاسیک از هنرهای یک فیلم نامه نویس است.

وی گفت: زمانی می توانیم یک فیلم قوی بسازیم که به ضعف‌های خود در فیلم‌نامه نویسی توجه کنیم و در جهت رفع آن بکوشیم.

داور هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات ادامه داد: برقراری ارتباط بین تفکر شما، جهان واقعی و آنچه می‌خواهید بسازید از ارکان ساخت یک فیلم خوب است.

وی گفت: یک فیلم نامه نویس در وهله اول باید یک تصویر ساز قوی باشد و بتواند از ناخودآگاه ذهنی در این جهت استفاده کند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری کارگاه آموزشی فیلم نامه‌نویسی فیلم کوتاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.