آیت‌الله حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، رژیم صهیونیستی را منزوی‌تر می‌کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس موجب منزوی‌تر شدن رژیم صهیونیستی می‌شود.

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا نشان داده است تصمیم های بدون عقلانیت و سیاست منطقی می گیرد و تاکنون هم اقدامات مشابه زیادی همچون خروج یک جانبه از برجام را انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال سفارت آمریکا  آثار و تبعات زیادی دارد، گفت: این اقدام موجب منزوی تر شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی می شود و همانگونه که دیدیم شعله های خشم ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان را برافروخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی بازگشت فلسطینی‌ها را راه حل خوبی برای مقابله با آمریکا و توطئه های این کشور بیان کرد و افزود: راهپیمایی بازگشت فلسطینی ها، توانست حق بازگشت این ملت مظلوم به سرزمینشان را زنده کند و معادلات آمریکا و اذنابش را برهم بزند.

آیت الله حیدری با تاکید بر اینکه آمریکا تلاش می کند تا با هر دستاویزی، امنیت اسرائیل را تامین کند، افزود: آمریکا باید بداند که از دید ملت‌های مسلمان، اسرائیل جرثومه فساد است و باید نابود شود چرا که خلاف تمامی اصول بین المللی و انسانی جنایت های بسیاری مرتکب شده است.

وی تاکید کرد: بدون شک انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، عزم فلسطینی‌ها را برای بازپس‌گیری بیت المقدس از رژیم اشغالگر قدس تقویت خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفتادمین سالگرد تجاوز صهیونیست‌ها به فلسطین، گفت: یکی از تلخ ترین تجاوزات استعماری به ملت‌های مستضعف جهان روز اشغال سرزمین فلسطین است که روز نکبت نام دارد.

آیت الله حیدری بیان کرد: این تجاوز با حمایت آمریکا و انگلیس انجام شد و ضروری است ملت های مختلف با برپایی تظاهرات در این روز، اجازه ندهند موضوع فلسطین کمرنگ شود.

وی  گفت: امروز ملت فلسطین قوی تر و آماده تر از هر زمان دیگری است و با تمام توان در مقابل تجاوزات صهیونیست‌های جنایت کار ایستاده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار