لغو پرواز تبریز- تهران به علت نقص فنی

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به لغو پرواز تبریز به تهران به علت نقص فنی گفت: مسافران با پرواز‌های جایگزین به تهران آمدند و هیچ مشکلی پیش نیامده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: پرواز ساعت ۲۳ دیشب تهران به تبریزدچار مشکل فنی شده بود و بدون هیچ‌گونه مسافرگیری، پرواز باطل اعلام شد.

وی افزود: مشکل فنی در موتور هواپیما قبل از پرواز مشخص شد و پرواز ساعت ۲۳ تبریز به تهران لغو شد و این موضوع بلافاصله به همه مسافران اعلام شد تا به صورت اختیاری یا از پرواز‌های جایگزین صبح استفاده کرده و یا هزینه بلیت پرواز باطل شده را دریافت کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خاطرنشان کرد: صبح امروز پنج پرواز از شرکت‌های هوایی آتا، کاسپین، ایرتور و ایران ایر به تهران وجود داشت که اکثر مسافران از این پرواز جایگزین استفاده کردند.

وی در ادامه با تاکید به اینکه هیچ مسافری از پرواز باطل شده دیشب دچار مشکل نشده و با پرواز‌های جایگزین راهی تهران شدند و یا به صورت اختیاری هزینه بلیت را دریافت کرده اند، افزود: هواپیما دچار نقص فنی شده بود و خوشبختانه قبل پرواز متوجه این موضوع شدیم و با توجه به اینکه مشکل فنی بوده از این‌رو باید متخصصان فنی از تهران برای حل آن می‌آمدند، به همین خاطر پرواز باطل اعلام شد. 

 

انتهای پیام/ش

نقص فنی  پرواز تبریز به تهران 

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۰۰:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام. پرواز تبریز به تهران بود که خودم مسافرش بودم.پرواز ایران ابر تور دقیقا موقع بلند شدن موتورش آتیش گرفت.
آخرین اخبار