رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کهگیلویه؛

اعزام ۱۵۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به کهگیلویه

در ماه مبارک رمضان ۱۵۰ مبلغ دینی از شهر قم و اصفهان برای ترویج فرهنگ دینی به مساجد شهر‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان کهگیلویه اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کهگیلویه در گفتگو  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، گفت: در آستانه ماه مبارک اعزام ۱۵۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به کهگیلویهرمضان و در دهه آخر ماه شعبان که به دهه غبار روبی مساجد نامگذاری شده مسجد توحید شهر دهدشت به صورت نمادین غبار روبی و عطر افشانی شد.
عبدالله نعمتی پور افزود: در سطح شهرستان کهگیلویه ۲۰۰ مسجد وجود دارد که ۵۰ مسجد دارای امام جماعت هستند و به کار‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی می‌پردازند.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان ۱۵۰ مبلغ دینی از شهر قم و اصفهان برای ترویج فرهنگ دینی به مساجد شهر‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان کهگیلویه اعزام می‌شوند.
نعمتی پور با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهر دهدشت اجرا می‌شود، گفت: در تمام مساجد برنامه جزء خوانی قرآن، دعا، سخنرانی برگزار می‌شود.وی افزود: در ماه مبارک رمضان ۵ محفل انس با قرآن کریم نیز در شهر دهدشت برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/غ

غبار روبی مساجد دهدشت

برچسب ها: ماه رمضان ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.