در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شرط حبیب‌زاده برای برگزاری نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران

شرط حبیب‌زاده برای برگزاری نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین‌المللی تهرانعضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نمایشگاه الکامپ جزء نمایشگاه‌های پر مخاطب است، گفت: شرط ما برای برگزاری این نمایشگاه همان شرط گذشته است.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه نمایشگاه الکامپ همیشه جزء نمایشگاه‌های تراز اول کشور بوده است، اظهار کرد: عمدتا قشر جوان، دانشگاهی و علاقمند به تکنولوژی‌های نوین در این نمایشگاه حاضر می‌شوند و قطعا این نمایشگاه پر مخاطب است و باید برای برگزاری آن تدابیر خاصی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهند در نمایشگاه بین‌المللی تهران، نمایشگاه برگزار کنند، پیشنهاد ما همچون گذشته است، گفت: ما تنها به شرطی مخالف برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی نیستیم که از حمل و نقل عمومی استفاده شود و ترافیک ایجاد نکند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه ما می‌توانیم حمل و نقل عمومی را به نمایشگاه بین‌المللی تسری بدهیم تا مشکلی از جهت ترافیک ایجاد نشود، تصریح کرد: البته چون نمایشگاه بین‌المللی فاقد مترو است، باید وسایل نقلیه دیگری مانند اتوبوس و ون را تقویت کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نمی‌توانیم برگزار کننده نمایشگاه را مجبور کنیم که حتما از شهر آفتاب استفاده کند، گفت:در صورت فراهم کردن امکانات مناسب در شهر آفتاب، قادر خواهیم بود که نمایشگاه‌ها را به آن سمت منتقل کنیم، ضمن اینکه اجباری در کار نیست.

انتهای پیام/

استفاده از حمل و نقل عمومی تنها شرط برگزاری نمایشگاه‌ در نمایشگاه بین المللی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار