مسابقات قرآن و عترت ونماز فرهنگیان آذربایجان غربی با حضور ۱۳۱ نفر از معلمان مناطق ۲۴ گانه استان در چهار رشته قرائت، تحقیق، نهج البلاغه وروش تدریس احکام در سلماس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مسابقات قرآن و عترت ونماز فرهنگیان آذربایجان غربی با حضور 131 نفر از معلمان مناطق 24گانه استان در چهار رشته قرائت، تحقیق، نهج البلاغه وروش تدریس احکام در دو بخش خواهران و برادران به مدت سه روز در سلماس برگزار شد .

قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ و فضای قرآن، عترت و نماز بین فرهنگیان حرکت ارزشمند و جدید است.
وی  با بیان اینکه قرآن کریم منشا خیر، برکت، رحمت و مغفرت است، افزود: جاری و ساری شدن مسیرهای سلامتی در زمینه های اقتصاد، سیاست، خانواده و فرهنگ مستلزم پیوند جامعه با قرآن و فرهنگ قرآنی است.
قاسمی گفت: روح حاکم بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تربیت و تعلیم در ساحت های تربیتی 6 گانه است، ساحت تربیت اعتقادی و دینی را به عنوان ساحت حاکم بر بقیه ساحت ها می داند و در مرکز ثقل ساحت تربیت اعتقادی و دینی نیز توسعه و ترویج فرهنگ نماز، قرآن و عترت قرار دارد.
مرتضی اصغری فرماندارسلماس نیز در این آیین با اشاره به اینکه همه تاثیر گذاران و دلسوزان به نظام جمهوری اسلامی پرورش یافته دست معلمان هستند، گفت: معرفت به خداوند و معنویات را مدیون معلم هستیم.
وی  اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت های بالایی در این بخش دارد که لازم است در سایه تلاش و کوشش مضاعف فرهنگیان و مربیان، شکوفاتر شود.
یادآور می شود برگزیدگان استانی این دوره از مسابقات تابستان سالجاری در مسابقات کشوری  مشهد مقدس حضور می یابند.

انتهای پیام/م

شهرستان سلماس میزبان برگزاری مسابقات قرآن،عترت و نماز

برچسب ها: سخن بزرگان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.