برگزاری انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان کشور

انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان کشور برگزار که مشاور اموربانوان آموزش و پرورش خوزستان با کسب ۲۴ رای به عنوان نفر اول انتخابات کشور به هیأت امنای این صندوق راه یافت.

لیلی نظرپور، مشاور اموربانوان آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خوزستان با داشتن بیش از 70 هزار فرهنگی می تواند نقش بالایی در تعیین سیاست ها و خط مشی صندوق ذخیره فرهنگیان داشته باشد.

وی افزود: برنامه هایی در راستای احیای جایگاه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور دارم که تجمیع و نظارت بر سرمایه ها و دارایی های صندوق و شرکت های تابعه، تمرکز بر امور رفاهی و گردشگری از طریق برنامه ریزی در راستای جذب مشارکت بخش خصوصی از جمله آن ها می باشد.

نظرپوربیان داشت: نظارت بر عملکرد شرکت های تابعه صندوق از طریق ایجاد ساز و کارهای نظارتی از جمله مهم ترین برنامه های منتخبین کشور برای این صندوق است.

گفتنی است؛ این انتخابات در مرحله اول با شرکت بیش از 800 هزار فرهنگی برگزارشد و 82 نفر به مرحله دوم راه یافتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات، لیلی نظرپور و امین الله سالاری به عنوان  نماینده فرهنگیان و محسن مسعودی به عنوان بازرس در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

انتهای پیام/م

راهیابی یک خوزستانی به هیأت امنایصندوق ذخیره فرهنگیان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.