معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی؛

امسال در ماه رمضان هیچگونه کمبودی در بازار برای تهیه اقلام ضروری هم استانی ها وجود ندارد

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت:امسال در ماه رمضان هیچگونه کمبودی در بازار برای تهیه اقلام ضروری هم استانی ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان  گفت: امسال در ماه رمضان ،طرح ضیافت  باید بهترتر از سال گذشته اجرا شود و تمام دستگاههای خدمت رسان از جمله جهاد کشاورزی استان باید در اجرای این طرح مخصوصا توزیع عادلانه اقلام ضروری مردم جدیت ویژه ای داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به نظارت بر اجرای  طرح ضیافت رمضان هم گفت: دستگاههای صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی با اجرای گشت های نظارتی و بهداشتی از احتکار،کم فروشی.گران فروشی و موارد غیر بهداشتی جلوگیری و در تامین سبد غذایی خانوارها اهتمام ویژه ای داشته باشند.
کریم زاده رئیس جهاد کشاورزی استان و دبیر این کارگروه هم با اشاره به تهیه اقلام مهم مردم در ماه رمضان گفت: امسال در راستای اجرای طرح ضیافت رمضان 114 هزار تن اقلام مورد نیاز مردم در سطح کشور توزیع خواهد شد که سهم استان از این میزان 3350 تن از جمله 1200 تن برنج.400 تن گوشت مرغ منجمد.80 تن گوشت قرمز.70 تن تخم مرغ.800 تن شکر و 800 تن روغن است که در 300 مرکز فروشگاهی و تعاونی با قیمت مصوب دولتی توزیع خواهد شد.

 

توزیع و نظارت اقلام  ضروری در ماه مبارک رمضان


اسکندری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با اشاره به توزیع و نظارت مناسب این اقلام در قالب این طرح گفت: این سازمان نیز به نوبت خود در کنار برگزاری 7 نمایشگاه با 600 غرفه در استان برای توزیع بهتر این اقلام با راه اندازی 35 اکیپ ثابت و سیار بر روند توزیع و فروش این اقلام نظارت ویژه خواهد داشت.
طرح ضیافت رمضان جهت تنظیم بازار در ایام رمضان از 26 اردیبهشت تا 25 خرداد ماه سالجاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.