عبداللهى: اميدوارم بازيكنان جاى ابراهیمی را پُر كنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ابراهیمی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به دیدار مقابل ذوب آهن برسد.

عبداللهى :اميدوارم بازيكنان جاى ابراهیمی را پُر كنندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصراله عبداللهى سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن گفت: بازى سختى است، اما با پشتیبانى هواداران می توانیم درد این بازی شکست بازی رفت را جبران  و به دور  بعد صعود کنیم .

او در مورد غیبت امید ابراهیمى در ترکیب استقلال بیان کرد: امید یکى از بهترین بازیکنان تیم ما است و در این موضوع شکی نیست اما از طرفى او در برخى بازى هاى ما نبودهم به راحتى بازیکنان دیگر جاى خالى او را پر کردند.

عبداللهى درباره نتیجه دیدار مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در بازى رفت استقلال موقعیت هاى گلزنى بسیارى داشت و نتیجه بازی در صورت تساوی عادلانه تر بود اما با بدشانسى گل خوردیم و این بازی برگشت به نوعی نیمه دوم صعود است و ما باید زا فرصت استفاده کنیم و فکر میکنم کفه ترادزو به سمت ما سنگینی  خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره تقابل با قلعه نویى افزود: قلعه نویى عضوی از استقلال است  و پیشکسوت این تیم به شمار مى رود و احترام او برای تماشاگران وجب است اما به همان دلیلی که قلعه نویی روزگاری سر مربی تیم استقلال بوده است حساسیت ها نسبت به او بالاست. 

انتهای پیام/

درخواست عبدالهى از هواداران استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.