دستگيری عامل اخاذي 120ميليون ریالی در اصفهان

فردی كه با بدست آوردن فيلم ها و تصاوير خصوصی يكی از شهروندان او را تهديد به انتشار آنها در فضای مجازی مي کرد ازسوی ماموران پليس فتای استان شناسايی و دستگير شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي فيلم ها و تصاوير شخصي او را بدست آورده و از او درخواست مبلغ 120ميليون ريال کرده تا آنها را در فضاي مجازي منتشر نكند، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ" سید مصطفی مرتضوي عنوان داشت :با توجه به اينكه فيلم هاي به سرقت رفته كاملاً خصوصي و محرمانه بوده لذا كارشناسان اين پليس سريعاً تحقيقات خود را در فضاي مجازي آغاز كردند كه در نهايت شناسايي و با اعزام اكيپي از ماموران اين پليس در مخفيگاه خود دستگير شد.

وي افزود : متهم در مواجه با مدارك و مستندات اين پليس به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي و كسب منفعت بيان كرد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه كرد: به هيچ عنوان اطلاعات خصوصي و محرمانه نبايد در گوشي تلفن همراه،تبلت و يا كامپيوتر متصل به اينترنت ذخيره شده باشد زيرا اين وسايل امكان به سرقت رفت يا مفقود شدن و يا حتي هك شدن آن وجود دارد كه در اين صورت ممكن است دست افراد شياد و تبهكار قرار گيرد.و همچنين از ارسال آن براي افراد غريبه خودداري نماييد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.