جشنواره نشاط و امید جوانان کردستان برگزار شد

جشنواره نشاط و امید جوانان با استقبال باشکوه مردم و جوانان کردستان در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جشنواره نشاط و امید جوانان با استقبال باشکوه مردم، مسئولین استان و جوانان کردستان شامگاه روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

این جشنواره به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و انجمن آوای کهن سنه دژ در راستای شور نشاط اجتماعی انجام گرفت.

دف نوازی، موسیقی، آهنگ‌های فولکلور و سنتی، تجلیل از جوانان و سمن‌های موفق، اجرای هه لپه رکی و تئاتر طنز برنامه‌هایی بود که در حضور مردم، مسئولین استان و جوانان سنندج به صورت باشکوه برگزار شد.

در این برنامه شاد و مفرح از مستندی تحت عنوان " دو سیب" تولید موسسه بارمان سنه دژ با موضوع آسیب‌های اجتماعی، مشارکت‌های صحیح و غلط جوانان و تولیدات داخلی و حمایت از کالا‌های ایرانی و همچنین پوستر " تولید محتوای ژیان روناک" ساخته موسسه افق با هدف ترویج ازدواج و تحکیم خانواده با حضور مسئولین حاضر در جشنواره رو نمایی شد.

 طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه استان کردستان برگزاری "جشن گلریزان"در راستای کمک به افراد نیازمند از برنامه‌های مهم و قابل توجه در این جشنواره بود.

در پایان این جشنواره از شش جوان برتر حوزه‌ی کارآفرینی، روستایی، ورزش، گردشگری، فضای مجازی، مشارکت‌های اجتماعی و هفت مدیر موفق سازمان مردم نهاد کردستان و همچنین طراح لگوی جشنواره از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و انجمن آوای کهن سنه دژ تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره نشاط و امید جوانان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.