بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی به روستاهای شهرستان سلماس

در دیدار امام جمعه سلماس با رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی ، مسائل و مشکلات آبرسانی به روستاهای سلماس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در دیدار امام جمعه سلماس با رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی ، مسائل و مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، حجت الاسلام موسوی امام جمعه سلماس با اشاره به آیات و روایات ،آب را مایه حیات و دوام  و بقای نسل بشر و موجودات زنده بر شمرد و اظهار داشت :شرکت آب و فاضلاب روستایی با تامین آب شرب روستاها،در راستای بقای نسل بشر فعالیت می کند.

وی با بر شمردن برخی کاستی ها و مشکلات در زمینه تامین آب آشامیدنی روستاها،بر توجه و اهتمام مسئولین برای رفع این مشکلات تاکید کرد.

کاظم محمدی اقدم رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها خط قرمز شرکت است،اظهار داشت:برای این منظور آب تولیدی در روستاها توسط آزمایشگاه های سیار و نمونه برداری های دوره ای رصد و کنترل می شود.

وی افزود:سقایی مردم روستاها توفیق الهی است که نصیب کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی گردیده و در این راه تمام تلاش ها در جهت تامین آب مطمئن و پایدار در روستاها است.

محمدی اقدم در ادامه ضمن دعوت ائمه جمعه و جماعات برای تبیین محدودیت منابع آب و مشکلات تامین آن برای مردم،بر مصرف بهینه آب تاکید کرد.

انتهای پیام/م

رسیدگی به مشکلات آبرسانی روستاهای شهرستان سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.