در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور «چهل کچل» در بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان جهان

فیلم صادق صادق دقیقی در بخش مسابقه جشنواره زلین چکسلواکی حضور پیدا خواهد کرد.

پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما, درباره حضور فیلم سینمایی «چهل کچل» در جشنواره‌های جهانی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم به عنوان تنها نماینده ایران برای حضور در بخش مسابقه جشنواره زلین چکسلواکی پذیرفته شده است.

وی درباره حضور تهیه کننده و کارگردان «چهل کچل» در این جشنواره عنوان کرد: برای من و کارگردان دعوتنامه ارسال شده است و حضورمان مایه خوشحالی بود؛ اما به دلیل زمان بر بودن مصاحبه و آماده سازی مدارک و دیر ارسال شدن دعوتنامه به مشکل برخوردیم. چنانچه همین الان هم برای رفتن اقدام کنیم، چند روز پس از اتمام جشنواره خواهیم رسید.

وی عنوان کرد: جشنواره زلین بزرگترین جشنواره کودک و نوجوان جهان به حساب می‌آید و برای هر فیلمسازی حضور در آن فارغ از دریافت یا عدم دریافت جایزه، موقعیت مناسب و اتفاق مهمی خواهد بود؛ چون به لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد.

مرزبان تصریح کرد: در جشنواره زلین هر اثری قبول نخواهد شد؛ چنانچه بسیاری از آثار ارسال شده پذیرفته نمی‌شوند. در این جشنواره امیر نادری در چند دوره حضور داشته و جایزه دریافت کرده است.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان فیلم چهل کچل آمده: «به علت بارندگی بسیار زیاد تنها پل ارتباطی روستا با شهر قطع می‌شود و اهالی روستا درگیر مشکلات بسیار زیادی می‌شوند. بیماری یکی از اهالی روستا و نیاز ضروری اش به دارو خانواده او را دچار چالشی اساسی می‌کند.»

در «چهل کچل» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان، بازیگرانی چون پژمان بازغی، مریم بوبانی، پرهام دلدار، ونوس حسن‌کانلی، رضا ناجی، سوگل طهماسبی، جواد زیتونی، تیمور عباسی و بازیگران نوجوانی، چون رضا مهاجری، طا‌ها طاهری، حمیدرضا زواری، پونه سورتیچی نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

چهل کچل به جشنواره زلین چکسلواکی می رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار