تکمیل استخر ورزشگاه ملت

با امضای قرارداد تکمیل با پیمانکار طرح استخر دولتی ورزشگاه ملت،عملیات آماده‌سازی آن ازهفته جاری کلید خورد.

  مهدی اعراب امروز در گفت‌وگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: قرارداد 520 میلیون تومانی آماده‌سازی نخستین استخر دولتی ورزشگاه ملت شاهین‌شهر پس از هفت سال انتظار، با پیمانکار به امضا رسید.

وی  با اعلام کلید خوردن این طرح از هفته ی جاری افزود: پیمانکار بخش خصوصی عملیات آماده‌سازی و تکمیل استخر ورزشگاه ملت را به مدت 5ماه شروع می‌کند و علاوه بر تعمیر قسمت‌هایی از ابنیه و محوطه‌سازی، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی این مکان ورزشی را راه‌اندازی خواهد کرد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: این استخر پس از راه‌اندازی در هر روز می‌تواند 700 شهروند را در ده نوبت پذیرش کند.این مجموعه با 5 هزار مترمربع وسعت ،دارای استخر استاندارد به طول 33متر، استخر ویژه کودکان، سونای گرم و سرد و آب‌زن (جکوزی) است.

 وی اظهار داشت: این سومین استخر شاهین‌شهر خواهد بود که به روی علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی گشوده خواهد شد، دو استخر دیگر متعلق به بخش خصوصی است.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه  از تامین بخشی از درآمدهای هیأت های ورزشی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با فعالیت این مجموعه ورزشی خبر داد وگفت: تیم‌های این شهرستان برای اعزام به مسابقه‌های استانی و کشوری حمایت مالی خواهند شد.

گفتنی است در بازدید تابستان پارسال، معاون توسعه منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، نماینده مردم شاهین‌شهر برخوار  و میمه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از استخرورزشگاه ملت، علی آقازاده معاون وزیر ورزش و جوانان، تکمیل این مکان ورزشی نیمه‌تمام را به ورزشکاران شهرستان شاهین‌شهر و میمه، وعده داد.

 

انتهای پیام/ س

ساخت و تکمیل ورزشگاه در شاهین شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.