شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عضویت 4 حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پذیرفته شد

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از پذیرش عضویت 4 حزب جدید در این شورا خبر داد.

عضویت 4 حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پذیرفته شداحمد شریف عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست اخیر شورای متبوعش، اظهار کرد:  در جلسه روز یکشنبه عضویت چهار حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس انجمن پیشرو اصلاحات به دبیرکلی علی صوفی، حزب وحدت و همکاری ملی به دبیرکلی محمدرضا راه چمنی، مجمع زنان اصلاح طلب به دبیرکلی زهرا شجاعی و انجمن تولیدگرایان ایران به دبیرکلی علی ظفرزاده به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمدند.

شریف در پاسخ به اینکه آیا در این جلسه در مورد پارلمان اصلاحات نیز بحثی شده است، گفت: مسئولیت پیگیری طرح پارلمان اصلاحات به کمیته سیاسی شورای هماهنگی سپرده شده است ولی در نشست روز گذشته در این مورد صحبتی نشد.

شایان ذکر است که براساس آیین نامه مصوب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، احزابی که به عضویت شورا پذیرفته می شوند به مدت یکسال به عنوان عضوناظر هستند و پس از گذراندن دوره نظارت، عضویت آنان مجددا مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از رای گیری مجدد، در صورت موافقت دوسوم اعضاء به عنوان عضو دائم انتخاب می شوند.

گفتنی است که ریاست شورای هماهنگی اصلاحات را حزب همبستگی ایران اسلامی به دبیرکلی علی اصغر احمدی بر عهده دارد و ریاست این تشکل هر سه ماه یکبار به صورت نوبتیبر عهده  یکی از احزاب عضو خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار