برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در هرمزگان

همایش طلایه داران تبلیغ در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،همایش طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیان و مبلغان در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.
آیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه در این همایش گفت:کیفیت بیان مطالب و رابطه عاطفی مبلغان با مردم تاثیرگذاری هدف تبلیغ را بیشتر می‌کند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی سنگر‌های عالمان دینی را هدف قرار داه است، مبلغان نقش و جایگاه ولایت فقیه و پیوند ناگسستنی علما و مردم را برای جامعه تبیین کنند.
وی گفت:نقد منصفانه جایز است، اما تخریب یکدیگر خواست دشمن است.
فریدون همتی استاندار هرمزگان با تاکید بر نقش روحانیون در ایجاد امید و همدلی در جامعه گفت: مبلغان افزون بر بیان آیات و رویات دینی به جامعه، مردم را به رعایت صرفه جویی در حامل‌های انرژی و اتحاد و همدلی ترغیب کنند.
معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هم گفت: هدف گذاری دشمنان انقلاب اسلامی بدبین کردن مردم و ناکارآمدی نظام اسلامی است.
سردار یدالله جوانی افزود: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دشمن پس از توطئه‌های براندازی و شبیخون فرهنگی به دنبال تغییر رفتار ملت ایران در پس تحریم‌های اقتصادی است.
وی گفت: با خروج ترامپ از برجام صلح طلبی، متانت و پایبندی جمهوری اسلامی به تعهدات بین المللی برای همه ملت‌ها آشکار شد.
سردار جوانی گفت:وحدت و انسجام داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی رمز خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تعیین اولویت‌های تبلیغ روحانیون در ماه مبارک رمضان هدف برگزاری این همایش است.
حجت الاسلام انصاری راد گفت: هزار مبلغ در ماه رمضان برای بیان معارف اسلامی و تبیین مسائل سیاسی و روز جامعه به سراسر استان اعزام می‌شوند.
وی افزود: تبیین شعار سال، نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه، تحلیل شرایط منطقه، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، پاسخگویی به شبهات و آگاه سازی جامعه درخصوص آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و وحدت و همدلی از اولویت‌های تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/ز


برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.