کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رئیس جمهور درباره برجام روی ریل‌ مجلس حرکت کند

نماینده لنجان گفت: پیام تذکر امروز نمایندگان به رئیس جمهور درباره برجام این است که وی هر اقدامی را بر روی ریل تعیین شده مجلس انجام دهد.

تذکر امروز نمایندگان به رئیس جمهور برای حرکت بر روی ریل مجلس جهت اجرای برجام بودمحسن کوهکن عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تذکر امروز‌ 50 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره برجام، گفت: در این بیانیه نمایندگان خواستار اجرای قانون اقدام متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران در مقابل نقض‌های مکرر برجام شدند.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه گذشته همزمان با خروج ترامپ از برجام، نمایندگان طرحی را امضا کردند که بر اساس آن مدت زمان یک ماهه و فوریت برای اجرای این قانون توسط دولت تعیین شده بود.

کوهکن تصریح کرد: در قانون اقدام متقابل و متناسب ایران در مقابل اجرای برجام فوریت قرار داده شده، اما امکان دارد دولت بخواهد برای آماده سازی مقدمات زمانش را طولانی‌تر کند که ما طی بیانیه امروزمان بر اجرای این قانون تأکید کردیم.

نماینده مردم لنجان بیان کرد: به نوعی پیام ما به دولت این است که هر اقدامی که می‌خواهد در روند اجرای برجام انجام دهد، باید بر روی ریلی که مجلس تعیین کرده باشد.

لازم به ذکر است 50 تن از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز طی تذکری به رئیس جمهور خواستار اجرای قانون اقدام متقابل و متناسب ایران در برابر نقض برجام شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار