میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه آمارهای متفاوت درباره مشکلات آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش

ارائه آمارهای متفاوت درباره مشکلات آموزش و پرورش در کمیسیون آموزشسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: درباره میزان جذب استخدام ،‌بازنشستگان و مسائل مالی آموزش و پرورش آمارهای متفاوتی وجود دارد که آن را در جلسات کارشناسی بررسی خواهیم کرد.

میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: اولین دستور این نشست سوال مقصودی نماینده مردم سبزوار از وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات معیشتی فرهنگیان و دیگر مسائلشان مطرح شد.

وی ادامه داد: بطحایی وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را در این مورد ارائه کردند که مقصودی از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش  بیان کرد: همچنین مسائل کلی آموزش و پرورش مانند جذب نیروی انسانی ،‌جذب نیرو توسط دانشگاه فرهنگیان و مسائل مالی با حضور وزیر آموزش و پرورش ، معاون سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گرمی گفت: اعداد ،ارقام و دیدگاه‌های متفاوتی از سوی دستگاه‌ها در این مورد ارائه شد، ‌آمار میزان جذب نیرو توسط آموزش و پرورش ،‌بازنشسیتگان ، کمبودها و میزان استخدام‌ها از سوی هر کدام از این دستگاه‌ها کاملا با یکدیگر متفاوت بود که قرار شد جلسات کارشناسی برای بررسی این مسائل برگزار شود.

میرزاده تاکید کرد: در این جلسات کارشناسی وزارت آموزش و پرورش ،‌سازمان برنامه و بودجه ، سازمان اداری و  استخدامی آمارهای خود را ارائه کرده و بعد از رسیدن به یک عدد نهایی آنگاه برای مسائل مالی و  مشکلات آموزشی و پرورش راهکار مشخصی را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار