استان بوشهر رتبه سوم کشور را در جذب گردشگر کسب کرد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در ایام نوروز شاهد حضور گسترده گردشگران در استان بوشهر بودیم که این استان رتبه سوم کشور را در جذب گردشگر کسب کرد.

استان بوشهر رتبه سوم کشور را در جذب گردشگر کسب کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری بسیار مهمی در بوشهر وجود دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌های فرصت‌های خوبی برای اشتغال و درآمدزایی ایجاد کرد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بوشهر، تصریح کرد: در ایام نوروز شاهد حضور گسترده گردشگران در استان بوشهر بودیم که این استان رتبه سوم کشور را در جذب گردشگر کسب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر به تلاش شهر‌های مختلف برای پیشی گرفتن از هم در زمینه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: گردشگری شهری یکی از عرصه‌هایی است که رقابت زیادی بین شهر‌های مختلف وجود دارد.

وی تصریح کرد: حضور گردشگران نباید فقط به نوروز منحصر شود و با توجه به شرایط آب و هوایی بوشهر در هفت ماه از سال بندر بوشهر می‌تواند پذیرای گردشگران باشد.

دهدار خواستار تدوین سند جامع گردشگری بوشهر با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط شد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری بوشهر ایجاد و حمایت از ایجاد زیرساخت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای واگذاری منطقه گردشگری و دهکده گردشگری امید به شهرداری بوشهر، افزود: برندآفرینی و بازاریـابی برای مقاصد گردشگری یک ضرورت است.

انتهای پیام/م

زیرساخت‌های گردشگری در بوشهر توسعه یابد

برچسب ها: شورای شهر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.