آغاز طرح نظارت دامپزشکی ویژه ماه رمضان

طرح نظارت بهداشتی دامپزشکی مازندران در ماه مبارک رمضان از فردا آغاز می‌شود.

رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:  طرح نظارت بهداشتی بر فراورده های دامی ویژه ماه مبارک رمضان از پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا روز ۲۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ۴۰ گروه ثابت و سیار از کارشناسان دامپزشکی این طرح را اجرا خواهند کرد، افزود: ۲۱ گروه سیار و ۱۹ گروه ثابت در شهرستان‌ها فعال می‌شوند.
مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: ۱۳۰۰ کارشناس دامپزشکی روزانه از ساعت ۸ تا ۲۰ در دو شیفت کاری بر تولید، توزیع، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها نظارت خواهند کرد.
مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، با متخلفان و افرادی که سلامت شهروندان را در این ماه خدا تهدید می‌کنند به شدت برخورد قانونی بعمل خواهند آورد.
وی گفت: شهروندان هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته‌بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره‌برداری دامپزشکی است، توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره ۱۵۱۲ و در شهرستان‌ها با شماره ۳۳۳۴۲۳۹۱ و یا با ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع دهند.
انتهای پیام/ک


تشدید طرح نظارت دامپزشکی ویژه ماه رمضان

برچسب ها: دامپزشکی ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.