تشدید نظارت های دامپزشکی قاین در ایام ماه مبارک رمضان

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت: نظارت های دامپزشکی قاین در ایام ماه مبارک رمضان تشدید پیدا می کند.

محمودی زاوه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در ایام ماه مبارک رمضان شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در دو شیفت کاری صبح و عصر با حضور در سطح شهر و گشت زنی منظم در سطح شهر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می نماید و با اجرای این طرح‌های ویژه نظارتی شاهد افزایش امنیت سلامت مردم و کاهش تخلفات سودجویان و متخلفان خواهیم بود.

وی افزود: نظارت و بازرسی بر مراکز تولید،توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی،سردخانه ها،مراکز بسته بندی و خودروهای حمل در اولویت قرار دارد.

محمودی زاوه با اشاره به اینکه کنترل و نظارت های مستمر در ارتقای وضعیت بهداشتی جامعه بسیار حائز اهمیت است،گفت: شهروندان گوشت و فرآورده های دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی افزود:شهروندان هنگام خرید فرآورده های خام دامی به لیبل درج شده برروی بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید،انقضاء،نوع محصول،کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی است توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی در این مراکز با شماره تلفن‌ 32566450 و یا سامانه مردمی 1512 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش‌ شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.
انتهای پیام/ب


تشدید نظارت ها در ماه رمضان

برچسب ها: دامپزشکی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.