استاندار ایلام مطرح کرد؛

ضرورت همکاری های مشترک جهت برطرف کردن مشکلات استانی

استاندار ایلام در نخستین نشست کارگروه استانداران منطقه 4 کشور که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور در استانداری کرمانشاه برگزار شد به همکاری مشترک در راستای برطرف کردن مشکلات استانی تأکید کرد.

ضرورت همکاری های مشترک جهت برطرف کردن مشکلات استانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نخستین نشست کارگروه استانداران منطقه 4 کشور که با حضور جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد، واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران را مهم برشمرد و گفت: دولت و وزارت کشور باید اختیارات بیشتری به استانداران بدهند و نباید به روش‌های مختلف اختیارات استانداران محدود شود.

استاندار ایلام در این نشست که با حضور استانداران، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و خوزستان برگزار شد به برخوردهای دوگانه برخی مسئولان و تربیون‌داران کشور اشاره کرد و گفت: نباید با یک مسأله واحد برخوردهای متفاوتی شود.

وی داشتن انسجام داخلی را لازمه شرایط امروز کشور برشمرد و افزود: در صورت داشتن انسجام در داخل، دشمنان خارجی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند که باید همه مسئولان در این راستا گام بردارند.

سلیمانی‌دشتکی در خصوص استان‌های منطقه 4 کشور نیز گفت: این استان‌ها هم از پتانسیل‌ها و مزیت‌های فراوانی برخوردارند و هم با مشکلات تقریباً یکسانی مواجه هستند، که باید با همکاری‌های مشترک این مشکلات برطرف شوند.

وی به مشکلات و اختلافات قومی و مسائل اجتماعی در سطح منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: مسائل قومی از چالش‌های مدیریت در سطح استان‌های منطقه است.

استاندار ایلام در این دیدار توسعه زیرساخت‌ها از جمله احداث راه‌آهن و بزرگراه را از جمله زمینه‌های همکاری مشترک برشمرد.

وی در این نشست پیشنهاد کرد جلسات به صورت دو ماه یک بار برگزار شود که این پیشنهاد مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

همچنین استاندار ایلام تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل کارگروه را خواستار شد که مقرر شد سه کمیته عمرانی، اقتصادی و سیاسی امنیتی ذیل کارگروه تشکیل شود.

انتهای پیام/اس

 

صحبت های استاندار ایلام در نشست کارگروه استانداران منطقه 4 کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.