افتتاح بیش از 1000 واحد مسکن مهر به متقاضیان در سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۹۱ واحد مسکن مهردر خرداد ماه امسال آماده افتتاح است.

افتتاح بیش از 1000 واحد مسکن مهر به متقاضیان در سال جاری

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: طرح مسکن مهر استان اردبیل در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت از سال 87 آغاز شده و تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم با رفع موانع زمینه را برای اجرا و تکمیل این طرح فراهم کنیم.

وی بیان کرد: 17پروژه تفاهم نامه سه جانبه به تعداد سه هزار و 572 واحد با  96 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده که تا کنون دو هزار و 448 واحد افتتاح شده و 512 واحد نیز آماده افتتاح است و 612 واحد دیگر نیز پس از رفع عارضه تکمیل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: 242 پروژه تعاونی مسکن مهر و گروهی  با  12 هزار و سه واحد و 99 درصد پیشرفت فیزیکی بوده که از این تعداد 11 هزار و 305 واحد افتتاح شده و 498 واحد نیز آماده افتتاح بوده و 200 واحد دیگر نیز پس از رفع عارضه تکمیل خواهد شد.

حیدری با اشاره به پروژه‌های خودمالکی تصریح کرد: هشت هزار و 859 پروژه خود مالکی  با 25 هزار و 803 واحد و 99.80 در صد پیشرفت فیزیکی نیز در این پروژه تعیین شده بود که از این تعداد 25 هزار و 496 واحد افتتاح و 81 واحد نیز آماده افتتاح است و 226 واحد دیگر نیز عارضه‌دار هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه مسکن مهر استان اردبیل با 99 در صد پیشرفت فیزیکی با تعداد  41 هزار و 378 واحد مسکونی افتتاح شده یا  در حال تکمیل است، گفت:  به طور کلی از مجموع این تعداد واحد  مسکن مهر 39 هزار و 249 واحد افتتاح شده، یک هزار و 91 واحد نیز آماده افتتاح در خرداد ماه امسال است و یک هزار و 38 واحد باقیمانده، پس از رفع عارضه و مشکلات حقوقی تکمیل و تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

افتتاح مسکن مهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدزاده
۱۵:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بدینوسیله اهالی روستای لنج آباد مشگین شهر و ۷ روستای همجوار از زحمات فرماندار و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در آسفالت راه این روستا که هم اکنون مراحل زیر سازی آن در حال انجام کمال تشکر و قدردانی را داریم و ادامه آسفالت این راه را از این مسئولین خدوم خواستاریم