دستگیری اعضای سه باند سرقت به عنف و جاعل اسکناس

اعضای دو باند سرقت به عنف و یک باند جعل پول و چک بانکی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرهنگ عبدالمجید کرمی فرمانده پلیس آگاهی هرمزگان گفت: اعضای دو باند سرقت به عنف و یک باند جعل پول و چک بانکی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده پلیس آگاهی هرمزگان گفت: ماموران پلیس آگاهی هرمزگان باند یازده نفره سرقت به عنف محموله‌های کامیون بدنبال شکایت راننده کامیون حمل برنج در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان پس از تعقیب کامیون‌های خروجی از گمرک و اسکله در محل خلوت اقدام به ایجاد تصادف ساختگی پس از پیاده شدن راننده دست و پای وی را بسته و محموله را تخلیه می‌کردند.

فرمانده پلیس آگاهی هرمزگان گفت: ارزش آخرین محموله سرقتی این باند که بار برنج بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال بود که به صاحب مال برگشت داده شد.

سرهنگ کرمی با اشاره به دستگیری باند سه نفره سرقت به عنف طلاجات از بانوان سالمند گفت: این سارقان نیز با بیش از چهارصد میلیون ریال طلای سرقتی از منزل بانوی سالمند بندرعباسی، دستگیر شدند.

وی همچنین با اشاره به شناسایی باند پنج نفره جعل چک پول و چک بانکی در بندرعباس گفت: از این متخلفان ۱۵۰ قطعه اسکناس چک پول ۵۰۰ هزار ریالی و وسایل جعل اسکناس کشف شد و متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ر

دستگیری اعضای سه باند خلافکار در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.