آمادگی دادگستری ساوه برای تسهیل خدمات به کارفرمایان و کارگران

دادستان ساوه از آمادگی دادگستری این شهرستان برای تسهیل خدمات به کارفرمایان و کارگران خبرداد.

آمادگی دادگستری ساوه برای تسهیل خدمات به کارفرمایان و کارگرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   جلسه حمایت قضایی از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی کاوه با حضور مسولین و مدیران واحد‌های تولیدی در شهر صنعتی کاوه برگزار ودر این جلسه برخی از مدیران واحد‌های تولیدی به بیان مسایل و مشکلات خود در زمینه برنحوه تخفیف مالیاتی؛ مشکلات جبران خسارت به کارگران؛ وجود مشکلات در پروند‌های قضایی بحث و تبادل نظر کردند

علیپور دادستان شهرستان ساوه در این جلسه هم ازآمادگی دادگستری در راه اندازی شعبه حل اختلاف برای تسهیل خدمات به کارفرمایان و کارگران خبر داد.

علیپور افزود: قانونگذار با رعایت منافع کارگر و کارفرما قوانینی را در کشور وضع کرده است و رویکرد دستگا‌های اجرایی و قضایی، روان سازی اجرای قوانین در خصوص واحد‌های تولیدی است.

رفع مشکلات سرمایه گذران در عرصه تولید هدف برگزاری جلسات تعاملی

هادی ملکی رییس دادگستری ساوه در این نشست گفت: دستگاه قضایی قصد دارد با برگزاری جلسات تعاملی به رفع مشکلات سرمایه گدران در عرصه تولید کمک کند.

ملکی با اشاره به اینکه افزایش سطح دانش حقوقی سرمایه گداران می‌تواند به رفع موانع و مشکلات صنایع کمک شایانی نماید افزود: در سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی همه مسولین سعی دارند تا شرایط را برای تولیدکنندگان داخلی و افزایش اشتغال تسهیل نمایند.

بهاروند فرماندار شهرستان ساوه هم در این نشست گفت: ارتباط نزدیک مدیران صنایع با مجموعه اداری باید به گونه‌ای باشد تا تولیدکنندگان دغدغه‌ای برای ادامه‌ی روند تولید نداشته باشند

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.