عبداللهی: با اقتدار صعود کردیم/امیدوارم استقلال و پرسپولیس به یکدیگر نخورند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان با بازی خوب توانستند مقتدرانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی استقلال مقابل ذوب آهن گفت:بازی بسیار خوبی بود و بچه‌ها و کادر فنی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند پیروز میدان شوند. استقلال با بازی خوب توانست مقتدرانه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. از تمامی هواداران تشکر می‌کنم و واقعا طرفداران خیلی با حمایت هایشان به ما کمک می‌کنند.

عبداللهی: استقلال مقتدرانه صعود کرد

حساسیت بازی باعث شد که شفر پریشان باشد

او در مورد پریشانی بیش از حد وینفرد شفر در حین بازی بیان کرد:در هر صورت حساسیت بازی باعث شد که شفر این چنین باشد. ما موقعیت حساسی داشتیم و هر لحظه ممکن بود گل بخوریم و همه چیز خراب شود.

امیدوارم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم به یکدیگر نخورند

او در مورد احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم این 2 تیم در این مرحله به یکدیگر نخورند و در مراحل بعدی به مصاف یکدیگر بروند. بیشتر دوست داریم با السد بازی کنیم.

عبداللهی: استقلال مقتدرانه صعود کرد

قلعه نویی نظر خودش را اعلام کرده است

عبداللهی در مورد اعتراض‌های قلعه نویی به داور عنوان کرد:قلعه نویی نظرش را اعلام کرده، اما از دید من قضاوت داوری بسیار خوب بود.

تیام بازیکن با ارزشی است

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیام بیان کرد: او بازیکن فوق العاده‌ای است و با بازی خوبش نشان داد بازیکن با ارزشی است.

عبداللهی: استقلال مقتدرانه صعود کرد

باشنیدن خبر مرگ ساموئل متاسف شدم

عبداللهی در مورد مرگ ساموئل بیان کرد:از نزدیک این بازیکن را نمی‌شناختم و فقط دورادور می‌دانستم در گذشته در استقلال بازی می‌کرده و واقعا از خبر مرگ او متاسف شدم و امیدوارم چنین اتفاقاتی هیچگاه برای فوتبالیست‌ها رقم نخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار