برگزاری هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از برگزاری هفتیمن دوره متوالی جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی به میزبانی مرکز این استان خبر داد.

برگزاری هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;عمرآن خودآموز اعلام کرد: این جشنواره از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که برای هفتمین سال پیاپی به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار می شود، افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) تقدیر از تولید کنندگان و پدیدآوردندگان آثار حوزه ی فرهنگ رضوی و اهل بیت (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است

خودآموز بخش های این جشنواره را سفرنامه و خاطره نویسی عنوان کرد و گفت: گروه سنی بزرگسال 17 سال در دو بخش سفرنامه و خاطره نویسی و گروه سنی نوجوان زیر 17 سال در بخش خاطره نویسی می تواند با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کنند.

خودآموز اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال اثر 25 آبان سال جاری خواهد بود و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز 25 آذرماه سال جاری در مرکز استان با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و مهمانان کشوری برگزار خواهد شد، آثار راسالی باید با اولین بار به این جشنواره با موضوعات سفر به مشهد مقدس، زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) سفر به قم، زیارت حرک معصومه (س) و زیارت امامزادگان باشد.

وی، در پایان از همه عاشقان حرم مطهر رضوی و ائمه اطهار (ع) و اقشار مختلف مردم برای شرکت و ارسال اثر به این جشنواره، دعوت کرد.

 

انتهای پیام/اس

 

جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.