نقش قرآن در مقابله با جنگ نرم دشمنان

تمسک به قرآن نقش موثری در مقابله با نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تجلیل از ۶۰۰ برگزیده قرآنی از کارکنان انتظامی استان گفت: تمسک به قرآن نقش مهمی در مقابله با نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

وی با تشریح اهداف برگزاری جشنواره قرآنی، توسعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در حوزه‌های مختلف در بین کارکنان و خانواده‌های آنان را از جمله این اهداف برشمرد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای نهضت قرآنی در بین نیرو‌های مسلح کشور پیشتاز است، افزود: نیروی انتظامی نماد حاکمیت است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه تفاوت پلیس جمهوری اسلامی با پلیس‌ های جهان در پلیس دینی است، گفت: یکی از وظایف پلیس دینی اجرای قوانین و احکام دینی در جامعه است.

فرمانده انتظامی مازندران در تشریح شاخص‌های پلیس دینی، افزود: یکی از شاخص‌ های پلیس دینی، داشتن اطلاعات و دانش قرآنی است که نقش مهمی در موفقیت آنان در ماموریت‌ های محوله دارد.

وی با اشاره به ایثار و از جان گذشتگی کارکنان انتظامی در دفاع از حریم ولایت و برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، خانواده‌ های کارکنان انتظامی نیز نقش اساسی در این امنیت دارند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان نظام با نفوذ فرهنگی و جنگ نرم، ضربه زدن به کشور اسلامی است، یکی از راهکار‌های موثر مقابله با نفوذ فرهنگی و صیانت از خانواده‌ها در برابر آسیب‌ های اجتماعی را تمسک به قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌ های دینی در جامعه برشمرد.

فرمانده انتظامی مازندران به نقش خانواده‌ها در مقابله با این تهدیدات اشاره کرد و افزود: پدر و مادر جزیی از این جامعه هستند و نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند که می‌ توانند با ترویج فرهنگی قرآنی و احکام دینی در خانواده، سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن باشند.

وی برترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ ها تاکید کرد و  گفت: تقویت روحیه انقلابی و اسلامی در خانواده کارکنان ناجا مورد تاکید است.

انتهای پیام/ م

مقابله با نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار