دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در ساوه / اعتراف به ۷۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو خبرداد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   سرهنگ پرویز اسدی از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان و اعتراف آن‌ها به ۷۴ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ اسدی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات داخل خودرو در شهرستان ساوه، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس شهرستان دو سارق حرفه‌ای و یک نفر مالخر که دارای سوابق متعدد سرقت بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه شان در یکی از محله‌های شهر ساوه دستگیر شدند.

اعتراف متهمان به ۷۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ۴ دستگاه خودرو و ۷۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان‌های ساوه و بابل ادامه داد: در تکمیل تحقیقات مشخص شد که دو سرقت خودرو و ۴۰ فقره از سرقت‌های محتویات خودرو در شهرستان ساوه و مابقی سرقت‌ها در شهرستان بابل از سوی اعضای باند صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پرونده دستگیرشدگان به مرجع قضائی فرستاده شد، از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.