همزمان با ماه مبارک رمضان ؛

برگزاری " جشن رمضان "در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:در اولین روز از ماه مبارک رمضان ضمن برگزاری جشن رمضان، ۳ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش استان، مهمان سفره افطاری امدادگران می‌شوند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با بیان اینکه " جشن رمضان " به عنوان یکی از جشن های ملی و مذهبی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا می شود، گفت: در اولین روز از ماه مبارک رمضان و آغاز این جشن ۳ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش، مهمان سفره افطاری امدادگران می‌شوند.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال نیت کرده ایم در قالب اجرای " جشن رمضان " ۱۲۵ هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد از غذای گرم و جیره خشک بهره‌مند شوند که تا به امروز افطاری و جیره خشک ۳۵ هزار نفر توسط خیران و نیکوکاران استان تقبل شده است.
سهندی با اظهار اینکه در جشن رمضان سال گذشته با مشارکت و همکاری ۲۶ دستگاه اجرایی و بانک‌های استان ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و جیره غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در بین ایتام و مددجویان توزیع شد، افزود: امسال در اجرای جشن رمضان ۳۵ دستگاه اجرایی و بانک در سطح استان اعلام آمادگی کرده اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی حامی یابی را یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در اجرای جشن رمضان عنوان کرد و گفت: امسال برنامه ریزی کرده ایم تا ۲۰۰۰ حامی را در ۶۴ پایگاه برای حمایت ایتام جذب نماییم.
سهندی در خاتمه با بیان اینکه در جشن رمضان سال گذشته عملکرد کمیته امداد ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عملیاتی شده بود، گفت: امسال پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب شود.

انتهای پیام/م

جشن رمضان در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.