نوربخش مطرح کرد؛

مهمترین سرمایه تامین اجتماعی، نیروی انسانی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در سازمان تامین اجتماعی مهمترین سرمایه، منابع انسانی است.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی،  با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین عنصر سازمان‌های پویا و زنده، نیروی انسانی آن است، افزود: در سازمان تامین اجتماعی نیز مهمترین سرمایه، منابع انسانی است و این نیرو‌ها از نظر تحصیلات، تجربه و تخصص وضعیت مناسبی دارند و باید امکان رشد مطلوبتر نیروی انسانی را فراهم کنیم.

نوربخش با اشاره به بازدید از شعب و مراکز درمانی تامین اجتماعی در سفر‌های استانی گفت: در این بازدید‌ها از نقطه نظرات کارکنان بهره مند می‌شویم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان در سطح ملی است، گفت: تامین اجتماعی ریسک‌های اجتماعی و اقتصادی در حوزه ماموریتی خود را پوشش می‌دهد و تولید کننده امنیت اجتماعی است و به ایجاد امنیت ملی نیز کمک می‌کند.

نوربخش گفت: سازمان‌ها برای بهبود عملکرد خود انعطاف پذیری دارند و تامین اجتماعی نیز باید خود را با شرایط امروز مطابقت دهد.

وی به بخشی از فعالیت‌های مهم این سازمان از جمله توسعه مراکز درمانی و تجهیز آن‌ها، ارتقای هتلینگ، ارائه غیرحضوری خدمات اشاره و تصریح کرد: اقدامات انجام شده در سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر قابل قیاس با سال‌های قبل نیست، اما فعالیت‌های زیادی نیز وجود دارد که باید انجام شود.

در ادامه این همایش، مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استان‌ها مطالب و دیدگاه‌های خود را بیان کردند و از سوی مدیرعامل و معاونان این سازمان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

نیروی انسانی مهمترین عنصر سازمان‌های پویا و زنده

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار