بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان کوثر

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بیمارستان کوثر سنندج بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید احسن علوی به همراه دکتر سیف الله مرادی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کوثر بازدید و از کودک ۱۲ ساله مصدوم شده در اثر انفجار مین و سایر بیماران این بخش عیادت و نیز از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند.

علوی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد رئیس و مدیران دانشگاه و نیز با تبریک موفقیت‌های اخیر دانشگاه در زمینه بهداشت و درمان، گفت: ارائه خدمات در بیمارستان کوثر در سطحی بسیار مناسب انجام می‌پذیرد.

وی ضمن عیادت از کودکی که در اثر انفجار مین دچار مصدومیت شده بود، گفت:با تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان، وضعیت عمومی وی رو به بهبودی است.

گفتنی است، در جلسه‌ای که با حضور مهندس احسن علوی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و رئیس و مدیران بیمارستان کوثر برگزار گردید مشکلات و نیاز‌های بیمارستان بررسی و پس از بحث و تبادل نظر، در خصوص راه حل ها، تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/م

عیادت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از کودک مصدوم شده در اثر انفجار مین

برچسب ها: درمانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.