برنامه های سینماهای فارس در ماه رمضان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس ساعت کاری سینما‌های فارس در ماه رمضان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس اظهار کرد: فیلم‌های وقت شام، لاتاری، تگزاس، فیلشاه، جشن دلتنگی، چهارراه استانبول و لونه زنبور در سینما‌های شیراز نمایش داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سینما سعدی به صورت تک فیلم، تگزاس را اکران می‌کند، ادامه داد: از ۱۱ شب به بعد این فیلم به صورت نیم بها اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس اضافه کرد: سینما ایران در سانس ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۵ و ۳۰ دقیقه و ۱۹ و ۳۰ دقیقه، فیلم لاتاری را اکران می‌کند.

شهابیان تصریح کرد: در این سینما فیلم تگزاس در سانس‌های ۱۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه و ساعت ۱۱ شب به بعد هم، همین فیلم نیم بها اکران می‌شود.

وی به استقبال مردم شیراز از فیلم به وقت شام اشاره کرد و ادامه داد: این فیلم در سانس ۱۳، ۱۷ و ۲۱ و فیلم عاشقانه «جشن دلتنگی» در سانس‌های ۱۱، ۱۵ و ۱۹ اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: انیمیشن پرفروش فیلشاه همچنان در سینما شیراز اکران می‌شود.

شهابیان اضافه کرد: همچنین در سینما فلسطین سانس فیلم چهار راه استانبول در سانس‌های ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۵ و ۳۰ دقیقه و ۱۹ و ۳۰ دقیقه و فیلم لونه زنبور در سانس‌های ۱۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه اکران می‌شود.

انتهای پیام/ن

ساعت فعالیت سینما‌های فارس در ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار