رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان کرمانشاه از جزییات حمله چند پلنگ به گله گوسفندان در یکی از روستاهای ثلاث باباجانی خبر داد.

آخرین جزییات از حمله پلنگان به گله گوسفندان در ثلاث باباجانی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: روز گذشته خبری مبنی بر حمله پلنگ به گله گوسفندان روستای جوجار از توابع شهرستان ثلاث باباجانی که باعث رم کردن آنها شده و در پی راهی برای فرار به داخل دره غول سقوط کرده و تلف شدند در فضای مجازی منتشر شد.

جعفر حاصلی گفت : در پی گزارشات واصله مامورین یگان حفاظت این اداره کل بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و پس از بررسی حادثه و شواهد موجود آثاری از حمله گونه های جانوران وحشی در دام های تلف شده مشاهده نگردیده و تنها چوپانان گله اظهار داشته که تعداد 3 قلاده پلنگ به گله حمله ور شده و گوسفندان که ترسیده و هراسان شده اند از ارتفاع صخره های منطقه سقوط و ازبین رفته اند.

وی افزود:  تیمی از کارشناسان اداره کل محیط زیست به همراه تجهیزات لازم جهت بررسی به منطقه اعزام و متعاقباً گزارشات تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

انتهای  پیام/ز

 

حمله پلنگ به گله گوسفندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۰:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید مورد بررسی وپیگیر ی قرار بگیره
Iran (Islamic Republic of)
صحابیان
۰۰:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان