مشکلات واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال حل شود

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال گفت: واحد‌های تولیدی بوشهر مشکل بازپرداخت تسهیلات بانکی دارند.

مشکلات واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال حل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سعید زرین‌فر صبح امروز در بازدید اعضای ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید استان از یک واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بوشهر ۲ با تاکید بر نقش بررسی مستقیم از مشکلات واحد‌های تولیدی در تحقق مطالبات صاحبان صنایع اظهار داشت: بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی در محل استقرار صنایع به ترسیم وضعیت واقعی واحد صنعتی کمک شایانی می‌کند از این رو این بازدید‌ها بسیار مهم است.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات مدیریتی صنایع افزود: در بررسی‌های دقیق‌تر متاسفانه به این موضوع بر می‌خوریم که بسیاری از واحد‌هایی که نتوانسته‌اند تعهدات خود به بانک‌ها را برآورده کنند با مشکلات مدیریتی مواجه‌اند و نبود نیروی متخصص در بخش‌های فروش و بازاریابی به این شرکت‌ها آسیب رسانده است.

وی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی از نزدیک و ارائه راهکار‌هایی برای فعال سازی عنوان کرد و گفت: تامین منابع مالی و سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی، برنامه ریزی در راستای حل مشکل معوقات و بازپرداخت تسهیلات بانکی از عمده مشکلات واحد‌های تولیدی استان است که مستلزم توجه ویژه به این حوزه است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر نیز با اشاره به راکد بودن یک شرکت در شهرک صنعتی بوشهر خاطر نشان کرد: این شرکت در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع در شهرک صنعتی بوشهر ۲ واقع شده که با سرمایه گذاری حدود ۷۲ میلیارد ریال ظرفیت فرآوری و بسته بندی سالانه ۹ هزار تن انواع آبزیان را دارد.

مهدی صفوی بیان کرد: این شرکت یکی از بزرگترین و به‌روزترین واحد‌های بسته بندی و فرآوری آبزیان است که در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۹۶ به‌علت کمبود نقدینگی از چرخه تولید باز مانده است.

انتهای پیام/م

واحدهای تولیدی ‌بوشهر مشکل بازپرداخت تسهیلات بانکی دارند‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.