برگزاری دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی در گلستان

رییس کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی از برگزاری دومین کنفرانس ملی در گلستان خبر داد.

‌علی رفیقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛گفت: دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی را در گلستان با محوریت حوزه های  الکترونیک، مخابرات‌، کنترل و قدرت‌، کامپیوتر‌، هوش مصنوعی‌، میکانیک‌، مکاترونیک و هوا و فضا برگزار خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد :‌ نخستین کنفرانس در سال 95 در گلستان برگزار شده  که از نخستین تجربه ربات‌های پروازی در کشور بود .

وی افزود: پس از 2 سال برآن شدیم که با تغییراتی دومین کنفرانس را با همت اساتید و پژوهشگران و کارکنان موسسه آموزشی میرداماد برگزار کنیم.

 

رفیقی رئیس موسسه آموزش عالی میرداماد ‌گرگان افزود:‌ این مجموعه نخستین مجموعه فنی و مهندسی استان است که از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده و در 5 گروه آموزشی فعالیت دارد.

 

رفیقی افزود:‌ ‌با توجه به شعار سال"‌ حمایت از کالای ایرانی"‌ موسسه میرداماد چندسالی است تیم پژوهشی آن موفق به ساخت و هدایت و پهپاد "کواد کوپتر" شده است.

 

رئیس موسسه آموزش عالی میرداماد ‌گرگان تاکید کرد:‌ این کنفرانس زمینه‌ای است که داشته‌های این موسسه و ظرفیت اساتید ما و اساتید و پژوهشگران کل کشور در قالب ارائه مقالات علمی و پژوهشی مطرح شود و فرصتی برای ارائه دیدگاه‌ها و دستاوروهای جدید د‌ر حوزه‌های مختلف باشد.

 

وی افزود :‌ دانشگاه‎های معتبری مانند دانشگاه تهران،‌ تربیت مدرس،‌ صنعتی شاهرود،‌ سمنان،‌ گیلان،‌ شهید بهشتی،‌ علم و صنعت،‌ امیر کبیر، سهند تبریز و دو دانشگاه استانی علو‌م کشاورزی و منابع طبیعی و دانشگاه گلستان نیز به عنوان حامی این کنفرانس هستند.

 

وی گفت: تا 10 تیرماه فرصت ارسال مقالات در نظر گرفته شده و در هفته‌های آینده این مقالات از طریق سایت دریافت می‌شود.

 

‌رفیقی از ساخت پهپاد امدادی توسط موسسه میرداماد گرگان خبر داد و افزود:‌ بنا است با سازمان جهاد کشاورزی استان وارد عقد قرارداد شویم تا پهپادی در حوزه کشاورزی هوشمند موثر واقع شود.

 

وی اظهار کرد:  هزینه ارائه مقاله در این همایش علمی 100 هزار تومان و علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت ‌www.fro2018.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ح

 

دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازیدر گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.